PLAYER

Siga Esse Blog

sexta-feira, 25 de abril de 2014

April - You're The One For Me - (12'' Vinyl) - (1990)

April – You're The One For Me
Label:Metropolitan Recording Corporation – MRC 04467
Format:Vinyl, 12", 33 ? RPM
Country:US
Released: 1990
Genre:Electronic
Style:Freestyle, House, Synth-pop

Tracklist

A1         You're The One For Me (Classic Freestyle)     6:35    
A2         You're The One For Me (Radio Edit)     3:56    
A3         Metro Message        
B1         You're The One For Me (Ambient House Mix)   6:29    
B2         You're The One For Me (Rude Boy Dub)    6:51    
B3         You're The One For Me (Aprilapella)     1:51

    
Upload by.::Dj Boy::.

Password-protected file password sent with email to send and comment
   Arquivo protegido por senha senha enviada com comentario e email

18 comentários:

dinho disse...

olha eu aqui de novo . dj tá de parabéns pelo seu blog. abraços.

carlos disse...

boa noite dj adorei gostaria da senha real1320@gmail.com

dj mix down disse...

send santa li the full album to kingofthabeatz@gmail.com

Alex Rivera disse...

Whats up to all DJs, these were the best freestyles back in the days please send password

giallokiller disse...

Hi, I'd like to have the pass for this.
trutankdawg(at)hotmail.com

Thank you!

dj mix down disse...

i like to have the password to april some one to hold and you're the one for me and right on time send to kingofthabeatz@gmail.com thanks also i need the password to cynthia endless night too the full album with the acapellas

Adolfo Holanda disse...

Poderia enviar a senha para meu e-mail?
Obrigado!!!
adolfotomazholanda@hotmail.com

miamibass disse...

I love this block, they would send me the password for the files.
here is my email.

megatronix1972@live.de

thank you

Marcos Silva disse...

Clássico do freestyle.

Eric Spindler disse...

Dope stuff bro bookdjspindler@gmail.com
Need this for my Next mixtape !! Big UP

Marcos oliveira disse...

Este som e show... prabéns

dj lorety souza disse...

OLÁ,DJ BLZ VC PODE EVIA A SENHA:
PRA MIN djloretty@hotmail.com pra music APRIL-YOU RE THE ONE FOR ME
SITE TÁ BOMBANO DJ SHQW....UM ABRAÇO

Anônimo disse...

Would love to have the pass for this and all April singles, please send to cdhs_82@roadrunner.com

Sanders greg disse...

Hello
From france i love this track cover from d train,please çan you send me
Password m'y mail etoize@yahoo.fr
Thank you very much

Sanders greg disse...

Hi can you repost please

Sanders greg disse...

Hi can you repost please

reinaldo lima disse...

dj boy só tem music show seu blog é só pancadão valeu mano. manda pra mim a senha de April - You're The One For Me e April - someone to hold. obg mano valeu...

reinaldo lima disse...

dj boy só tem music show seu blog é só pancadão valeu mano. manda pra mim a senha de April - You're The One For Me e April - someone to hold. obg mano valeu...

email - reysl2000@hotmail.com

que Deus te abençoe irmão.