PLAYER

Siga Esse Blog

segunda-feira, 5 de maio de 2014

The Two Live Crew - Me So Horny - (12''Vinyl) - (1989)

The Two Live Crew – Me So Horny
Label:Luke Skyywalker Records – GR-127, Luke Skyywalker Records – GR127
Format:Vinyl, 12", 33 ? RPM
Country:US
Released:1989
Genre:Electronic, Hip Hop
Style:House, Electro

Tracklist

A1         Me So Horny (Clean Version)     4:24    
A2         Me So Horny (Nasty Version)     4:35    
B1         Get The Fuck Out Of My House (Nasty Version)     4:36    
B2         Get The Fuck Out Of My House (Nasty Hip Piano Mix)
   Remix, Producer [Additional] – Farley "Jackmaster" Funk     4:23    
B3         Get The Fuck Out Of My House (Nasty Acid Mix)
   Remix, Producer [Additional] – Farley "Jackmaster" Funk     4:53

Upload by.::Dj Boy::.

Password-protected file password sent with email to send and comment
   Arquivo protegido por senha senha enviada com comentario e email

3 comentários:

carlos disse...

boa noite adorei a senha porfavor real1320@gmail.com

alex disse...

Fala ai DJ Boy blz parabéns pelo blog.
meu email:alexdj2001@hotmail.com

boladão disse...

vlws manow kbmarcelo1@gmail.com